ورزش3

ساخت وبلاگ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک که از هشتم خردادماه به میزبانی ژاپن برگزار می شود، آماده می کند.


دومین اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال از فردا (شنبه) در توکیو پایتخت ژاپن آغاز می شود و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.


ملی پوشان والیبال ایران ساعت 22  امشب از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را ترک می کنند.


تیم ملی والیبال ایران در 6 روز اردوی خود در توکیو ضمن ادامه تمرینات آماده سازی خود در دو دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم های ملی والیبال چین (دوم خرداد) و لهستان (پنجم خرداد)  می رود.


سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، فرهاد ظریف، علیرضا مباشری، محمد جواد معنوی نژاد و مهدی مرندی 16 بازیکن اعزامی تیم ایران به توکیو هستند اما 14 نفر از آنان در مسابقات انتخابی المپیک حضور خواهند داشت.


ملی پوشان کشورمان را اميرخوش خبر به عنوان سرپرست، رائول لوزانو به عنوان سرمربی، خوان سیچلو (دستیار)، محمد رضا تندروان و رحمان محمدی راد (مربی)، آندره اسپر (مربی بدنساز)، نوید مشجری و مهرداد مهرانپور (آنالیزرو)، دکتر سیامک افروزی (فیزیوتراپیست) و کمال سیف (مترجم) همراهی می کنند.


مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

 


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 221 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:50

کد خبر: 1327152/9  زمان: 19:41  1395/02/31  بازدید: 4,309

سرمربی تیم ملی دانشجویان به شدت از عملکرد داور در بازی با استقلال شاکی است.


به گزارش "ورزش سه"، در اواخر بازی استقلال برابر تیم ملی دانشجویان به جنجال کشیده شده است. در صحنه ای امین حاج محمدی روی یک خطا با بازیکن دانشجویان درگیر شد که البته با وساطت کرمی مربی دانشجویان این موضوع ختم به خیر شد.


اما در اواخر بازی داور یک پنالتی به نفع تیم فوتبال استقلال گرفت و بازیکن این تیم را اخراج کرد. این موضوع باعث عصبانیت شدید کرمی شده و او با رفتن به وسط زمین به داور نسبت به این قضاوت عجیبش اعتراض کرد. بازی استقلال برابر تیم ملی دانشجویان تا دقایق پایانی با نتیجه 3 بر 3 در جریان است.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 182 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:50

کد خبر: 1327145/9  زمان: 18:55  1395/02/31  بازدید: 1,820

سرمربی استقلال به شدت از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول بازی با دانشجویان عصبانی است.


به گزارش "ورزش سه"، در پایان نیمه اول بازی استقلال ـ تیم‌ملی دانشجویان پرویز مظلومی بازیکنان تیمش را در گوشه‌ای از زمین جمع کرد و دقایقی برای آنها صحبت کرد. پرویز مظلومی که به شدت از عملکرد تیمش عصبانی به نظر می‌رسید ابتدا انتقادهایش را با بهنام برزای آغاز کرد: چقدر باید موقعیت خراب کنی تا یک توپ‌ات گل شود؟ فکر می‌کنی در فینال حذفی اینقدر موقعیت گیرت می‌آید تا بتوانی گل بزنی؟ این چه توپ‌هایی بود که از دست دادی. حتما باید یک دفاع از عقب بیاید و گل ما را بزند؟ خجالت بکش.


او در  ادامه به دفاع‌های کناری استقلال هم انتقاد کرد: چرا ایستاده‌اید و فقط دفاع می‌کنید؟ اگر می‌خواهید راحت‌تر به گل برسیم باید به حمله‌ها اضافه شوید، اینکه ایستاده‌اید و نگاه می‌کنید به هیچ دردی نمی‌خورد.


سرمربی استقلال در پایان از عملکرد فرشید اسماعیلی هم انتقاد کرد: تو بازیکن جوانی هستی و باید بیشتر تحرک داشته باشی. باید به بازیکنان خودی توپ بدهی و از آنها توپ بگیری. همین که وارد ترکیب اصلی شده‌ای اصلا کافی نیست. باید برای موفقیت بیشتر تلاش کنی.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 242 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:44

به گزارش "ورزش سه"، تيم ملي كشتي فرنگي ايران بعد پيروزي مقابل اوكراين، آذربايجان و تركيه رو در روي روسيه در بازي فينال قرار گرفت  تا طلاي جهان را در شيراز و خاك ايران نگه دارد.


 محمد بنا سرمربي تيم ملي تركيب سامان عبدولی، امید نوروزی، افشین بیابانگرد، سعید عبدولی، رامین طاهری، حبیب الله اخلاقی، قاسم رضایی و بشیر باباجان زاده را رو در روي روس ها قرار داد تا اين مردان ضامن حضور طلا در ايران باشند. مردان فرنگی کار ایرانی با دوبنده آبی رو در روی روس هایی قرار گرفت که دوبنده قرمز بر تن داشتد.


کری خوانی های سرمربی روسیه دیدار را قبل از شروع بسیار پراسترس و مهیج کرده بود اما کشتی گیران ایرانی بهترین و درجه بودند به طوریکه در تمامی اوزان کشتی گیران روس مقابل شیربچه های ایرانی مغلوب شدند. در همان 5 کشتی اول قهرمانی ایران مسجل شد اما با این حال کشتی گیران بعدی هم به روس ها رحم نکردند تا ایران قهرمان کشتی فرنگی دنیا شود.

 

59کیلوگرم، سامان عبدولی؛ "سامان با تعصب"


مبارزه دو کشتی گیر با ندای «ایران ایران ایران »و صدای کر کننده تماشاگران آغاز شد. سامان که جانشین سوریانی که در حال ریکاوری است، شده کشتی درگیرانه ای را با سرگیی امیلین شروع کرد اما اخطار اول به خودش داده شد. ولی تماشاگران اجازه ندادند او در خاک امتیاز دهد تا داور سرپا داد تا کشتی صفر بر صفر ادامه پیدا کند و اینبار عبدولی از حریفش امتیاز بگیرد.

 

عبدولی بارانداز را بالا میکشد اما داور سوت توقف کشتی را برای سرپا اعلام میکند .وقت اول با شور و هیجان سالن دستغیب شیراز به پایان می رسد. بنا باز بعد از چند کشتی خودش روی تشک آمده و عبدولی را کوچ میکند. دومین اخطار در سی امین ثانیه وقت دوم و اولین امتیاز برای سامان اعلام شد. یک بر صفر به نفع ایران در کشتی اول مسابقه ادامه دارد.

 

دقیقه چهارم اخطار دوم به عبدولی داده شد و یک بر یک کشتی مساوی شد. در خاک اتفاقی نیفتاد تا کشتی با همین نتیجه تساوی ادامه پیدا کند اما دیدار یک بر یک تساوی دنبال می شود و به دلیل اینکه حریف روس آخرین امتیاز را گرفته است سامان باید نتیجه را به سود خودش تغییر دهد.

 

تلاش های عبدولی که برای امتیاز تقلا می کرد جواب داد. اخطار سوم و امتیاز دوم تا دو بر یک به نفع ایران کشتی در دقیقه آخر ادامه پیدا کند. عبدولی دست خودش را گیر انداخته و با جسارت اولین برد را تقدیم ایران میکند.

 

66کیلوگرم، امید نوروزی؛ سالتو سه هزار نفره


ترانه پیروزی عبدولی در ورزشگاه شروع به خواندن می کند تا امید نوروزی آتشفشان انرژی را به شیراز هدیه دهد. امید نوروزی و زایور کابالویف کشتی دوم در وزن ۶۶کیلو را آغاز کردند.

 

"نوروزی شیرازی" شعار تماشاگران در دیار حافظ برای نوروزی است.

 

داور اولین اخطار را به امید نوروزی داد تا صدای سوت تماشاگران بلند و بلند تر شود. نوروزی قرص و محکم به تشک چسبیده و اجازه اجرای فن به کابولویف نمی دهد. کشتی سرپا اعلام می شود و نوروزی در حمله های پیاپی اولین اخطار را میگیرد تا با اجرای شگردش در خاک یعنی بارانداز دو بر صفر جلو بیفتد. سه دقیقه اول با نتیجه دو بر صفر به نفع نوروزی تمام شد.

 

تایم دوم شروع شد و در همان ابتدای کار کشتی گیر روسی ضربه هایی را به سر نوروزی وارد کرد. بنا به نوروزی دستور حمله داد تا نوروزی اخطار دوم همراه با یک امتیاز را بگیرد و نتیجه را سه بر صفر کند. همه چیز آماده سالتوهای زیبای نوروزی که نماد بازی ها هم هست شد.

 

نوروزی سالتو و هفت بر صفر، تماشاگران با شعار امید یکی دیگه از نوروزی نتیجه هشت بر صفر را میخواهند.

 

71کلیوگرم، افشین بیابانگرد؛ برنده فینال هفتاد و یکی ها


به قول گوینده ورزشگاه و اینک فینال وزن ۷۱ کیلوگرم بین  افشین بیابانگرد و عبوزید مانتسیگو همین حالا آغاز شد. ایران تا اینجا دو بر صفر پیش افتاده و بیابانگرد به دنبال ادامه پیروزی های تیم ملی است.

بیابانگرد اولین اخطار را از حریفش گرفت اما در خاک نتوانست امتیازی بگیرد تا کشتی همچنان صفر بر صفر دنبال شود. . کشتی به دلیل مصدومیت دهان افشین متوقف شده است.

کشتی گیر روسی از بیابانگرد یک اخطار گرفت و با باراندازی که انجام داد 2 امتیاز از آن خود کرد تا کشتی  با  نتیجه دو بر صفر به وقت دوم برود. بیابانگرد که در اردوی تیم ملی در شیراز با تمرین کنار نوجوانان شیرازی به اخلاق شهره شد وقت دوم را با نتیجه دو بر صفر عقب افتاد.

با فشار زیادی که به حریفش آورد اولین امتیاز را با خارج کردن پای حریفش گرفت. حالا کشتی دو بر یک شده و افشین باز هم از حریفش اخطار گرفت  تا دومین امتیاز را هم بگیرد و کشتی را مساوی کند. امتیاز سوم با خروج پای ورزشکار روسی نصیب ایرانی ها شد.

چهل ثانیه تا پایان و افشین که دو بر صفر عقب افتاد اما دلاورانه کشتی گرفت تا سه بر دو جلو افتاد، ۵۴۳۲۱و تمام.

75 کیلوگرم، سعید عبدولی؛ برد بدون درد سر


عبدولی کشتی نگرفته پیروز شد، در حالی که نام ابراکای کالاندیا برای این وزن اعلام شده بود این کشتی گیر روی تشک حاضر نشد تا داور دست عبدولی را به عنوان برنده بالا ببرد.

80کیلوگرم، رامین طاهری؛ قاصد قهرمانی


رامین طاهری در وزن هشتاد مقابل رمضان اباچیرف قرار گرفته است. ایران حالا چهار بر صفر پیش افتاده و تا پیروزی فاصله چندانی ندارد البته آن هم روی کاغذ وگرنه ایران تا الان فرماندار جام جهانی شیراز شده است.

اولین اخطار در دقیقه دوم به طاهری داده شد که داور در خاک دو امتیاز به کشتی گیر روسی داد که با اعتراض مربیان ایران فیلم باز بینی شد اما به دلیل اعتراض نا درست یک امتیاز دیگر هم به جمع کشتی گیر روسی اضافه شد.

در حالی که طاهری یک اخطار از حریفش گرفته بود امید نوروزی روی جایگاه ویژه ورزشگاه رفت و در آغوش مسئولین قرار گرفت. رامین دومین اخطار را هم از حریفش گرفت و کشتی را سه بر یک کرد اما ضربه های غیر فنی سر کشتی گیر روسی با جریمه دو امتیازی و تساوی مسابقه همراه شد تا طاهری با روحیه ای که گرفته بود نتیجه را مثل کشتی صبحش مقابل ترکیه جبران کند.

حالا ایران پنج بر سه پیش افتاده و قهرمان جام جهانی شیراز شده است. مربی روس به داخل زمین آمده و از داور کارت زرد می‌گیرد و اعتراضش هم جواب نمی دهد و تنها کشتی را شش بر سه می کند.

تماشاگران شعار «بریده بریده »سر داده اند.

رامین باید برای بار دوم در خاک بنشیند ،چهارمین و آخرین امتیاز به رمضان روس داده شد تا شش بر چهار نتیجه پایانی این مسابقه باشد.  5، 4، 3، 2، و یک، ایران قهرمان کشتی فرنگی جهان شد.

طاهری بعد از این برد پشتک واروی شادی خودش را تقدیم به تماشاگران پر شور شیرازی کرد.

85کیلوگرم، حبیب اخلاقی؛ برد با خون و خونریزی


حبیب الله اخلاق ی با دو مدال برنز قهرمانی جهان و طلای بازی های آسیایی مقابل سوسروکو کودزوکوف قرار گرفت. روس ها حالا دیگر به دنبال باختن آبرومند هستند.

اولین و دومین امتیاز با بیرون رفتن پای کشتی گیر روس نصیب اخلاقی شد. اخلاقی با تجربه کشتی را اداره کرد تا وقت اول با نتیجه دو بر صفر به اتمام برسد.

ژست بنا در کنار تشک دیدنی است.

وقت دوم با تشویق های بی امان تماشاگران آغاز شده است. در حالی که صورت اخلاقی دچار خونریزی شده این کشتی گیر همچنان با غیرت ادامه می دهد. داور از پزشک مسابقه میخواهد صورت اخلاقی را پاک کند. حبیب کشتی ایران در یک کشتی با برنامه  ایران را شش بر صفر جلو انداخت.

98 کیلوگرم، قاسم رضایی؛ بی‌رحم‌های ایرانی مقابل روس‌ها


هفتمین کشتی فینال جام جهانی را قاسم رضایی و کانتیمیر ماگاندوف رقم خواهند زد. دلاور مرد ۹۸ کیلو گرم ایران ،قهرمان طلای المپیک که با آمادگی خوبی به شیراز آمده است. کشتی خوش قد و بالا های فینال آغاز شد.

اولین اخطار در دقیقه دوم به رضایی داده شد. هرکول کشتی فرنگی ایران چنان در خاک نشست که  هزار تماشاگر ورزشگاه هم نمیتوانستند او را تکان دهند.

رضایی نه تنها در خاک امتیاز نداد که در یک دقیقه بعد یک اخطار از حریف روسی اش ماگاندوف گرفت و با یک بار انداز جانانه سه بر صفر پیش افتاد. وقت اول به اتمام رسید اسماعیل نژاد مربی ایران رضایی را خشک کرد و اغاز وقت دوم و تنها سه تایم دیگر تا پایان جام جهانی باقیست.

کری تماشاگران شیرازی با روس ها آغاز شد و "لا لا لای لای روسیه ما قهرمانیم توی دنیا" شعار آنها بود.

کشتی گیر روسی میرفت که سالتو رو در اختیار بگیرد اما رضایی رو کرد و با خاک حریفش یک امتیاز دیگر گرفت تا کشتی سه بر یک شود اما داور یک امتیاز رضایی را برگرداند تا همان دو بر یک نتیجه پایانی کشتی باشد.

130کیلوگرم، بشیر باباجان زاده؛


در کشتی آخر در وزن ۱۴۰کیلوگرم بشیر بابا جان زاده مقبال سرگیی سمینوف قرار گرفت. اولین امتیاز وقتی که بشیر در خاک حریف روسی نشست با بدل باباجان زاده و زیبا ترین صحنه کشتی های امروز شروع شد. سه بار انداز پیاپی از سنگین وزن فرنکی ایران شش امتیاز پیاپی به ایران و سالن دستغیب هدیه کرد. وقت اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

تایم پایانی جام جهانی کشتی فرنگی شیراز با سوت داور آغاز شد. کشتی گیر روسی پای بشیر را به بیرون برد و یک امتیاز گرفت تا باباجان زاده فشارش را بیشتر و بیشتر کند. یک اخطار کم کاری به روی ها داده شد. دو کشتی گیر دیگر تای نفس کشیدن ندارند.

با اینکه این کشتی در سنگین وزن انجام شد اما کشتی زیبایی از آب در امد.

دومین اخطار در یک دقیقه به پایان بازی به بشیر داده شد تا دومین امتیاز به سمینوف داده شود و حالا بششیر باباجان زاده هفت بر دو مسابقه را برد تا ایران با برد قاطع هشت بر صفر یک شب رویایی را در کنار حافظ و سعدی با حضور شاهچراغ و یک  تاریخ کهن پشت سر بگذارد.


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 227 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:44

کد خبر: 1327140/29  زمان: 18:35  1395/02/31  بازدید: 2,284

نتیجه دادن فرجام خواهی بارسلونا


هواداران بارسلونا روز یکشنبه می توانند پرچم های ایالت کاتالونیا را با خود به ورزشگاه ویسنته کالدرون، محل برگزاری بازی فینال کوپا دل ری بین سویا و بارسا ببرند.


 به گزارش "ورزش سه"، پیش از این فدراسیون فوتبال اسپانیا بر اساس دستور دولت اعلام کرده بود که هواداران بارسلونا نمی توانند در دیدار ‏فینال کوپا دل ری در ورزشگاه ویسنته کالدرون از پرچم کاتالونیا استفاده کنند؛ موضوعی که خشم مدیران ‏بارسا را به همراه داشت و گفته می شد که جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، به همین دلیل، ‏قصد ندارد برای این دیدار به مادرید برود.‏

 

 

به همین دلیل بارسلونا روز گذشته اعلام کرد که در مورد این حکم، به دادگاهی در مادرید فرجام خواهی کرده ‏و این مسئله را نقض آشکار حقوق بشر توصیف کرد.‏

دقایقی پیش قاضی تورس اعلام کرد که حکم قبلی باطل است و هواداران بارسا می توانند پرچم های کاتالونیا را به ورزشگاه محل برگزاری بازی فینال کوپا دل ری ببرند. طبق حکم جدید، پرچم های کاتالونیا مروج خشونت و جدایی طلبی نیستند و منافاتی با قانون نیز ندارند.

باشگاه بارسلونا نیز متعهد شده است تا از ورود سمبل های جدایی طلبی توسط هوادارانش به ورزشگاه جلوگیری کند. احزاب سیاسی کاتالونیا پس از صادر شدن حکم جدید از هواداران بارسا خواسته اند تا روز یکشنبه همه با پرچم کاتالونیا به ویسنته کالدرون بروند.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 247 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:44

کد خبر: 1327134/4  زمان: 17:41  1395/02/31  بازدید: 2,873

با حضور در تركيب ماريتيمو برابر بنفيكا؛


عليرضا حقيقى امشب در تركيب ثابت تيمش برابر بنفيكا به ميدان خواهد رفت.


به گزارش "ورزش سه"، در اتفاقى جالب توجه براى فوتبال ايران،عليرضا حقيقى در تركيب ثابت تيم ماريتيمو در فينال جام حذفى به ميدان خواهد رفت و اميدوار است با حفظ دروازه تيمش برابر يكى از قدرت هاى اصلى پرتغال موفق به قهرمانى شود.


دروازه بان ملى پوش فوتبال كشورمان كه با بهبود مصدوميتش، توانست بار ديگر در تركيب تيم ماريتيمو حضور يابد و نظر مثبت نلو وينگادا براى حضور در تركيب ثابت را جلب كند و در صورت قهرمانى در اين رقابت ها موفقيت بزرگى را به نام خود خواهد كرد.


اين ديدار از ساعت ٢٣:١٥ دقيقه برگزار خواهد شد و مى توانيد از طريق ورزش سه در جريان گزارش لحظه به لحظه اين ديدار باشيد.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 288 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:43

کد خبر: 1327135/29  زمان: 17:43  1395/02/31  بازدید: 1,565

هافبک ارزشمند سوئیسی باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ امروز وارد لندن شد تا با انجام تست های پزشکی باشگاه آرسنال، یک قدم دیگر برای پیوستن به جمع توپچی ها نزدیک تر شود.


به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا هافبک سوئیسی بورسیا مونشن‌گلادباخ امروز در لندن حاضر شد تا آزمایشات پزشکی خود را در باشگاه آرسنال انجام دهد. نشریه میرر انگلیس در همین زمینه گزارش داد که ژاکا هافبک 23 ساله سوئیسی مونشن‌گلادباخ پس از انجام تست های پزشکی، با مبلغ 34 میلیون پوند به آرسنال خواهد پیوست.

 

 

ژاکا چند روز پیش در واکنش به شایعه پیوستنش به آرسنال گفته بود:" حضور در لیگ برتر انگلیس نه هدف من بلکه رویایی است که من از کودکی داشته ام. رویایی که می تواند تحقق پیدا کند. در حال حاضر من بازیکن گلادباخ هستم و این مسئله می تواند تا چند هفته دیگر تغییر کند و حتی می تواند تغییر نیز نکند. تاکید می کنم که تصمیم نهایی پیش از رقابت های یورو 2016 اتخاذ خواهد شد."



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 232 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:43

به گزارش "ورزش سه"، تيم ملي كشتي فرنگي ايران بعد پيروزي مقابل اوكراي، آذربايجان و تركيه حالا رو در روي روسيه در بازي فينال قرار گرفته است تا طلاي جهان را در شيراز و خاك ايران نگه دارد.

 

محمد بنا سرمربي تيم ملي تركيب سامان عبدولی، امید نوروزی، افشین بیابانگرد، سعید عبدولی، رامین طاهری، حبیب الله اخلاقی، قاسم رضایی و بشیر باباجان زاده را رو در روي روس ها قرار خواهد داد تا اين مردان ضامن حضور طلا در ايران باشند. مردان فرنگی کار ایرانی با دوبنده آبی رو در روی روس هایی قرار خواهند گرفت که دوبنده قزمط بر تن خواهد داشت.

 

59کیلوگرم، سامان عبدولی؛ "سامان با تعصب"


مبارزه دو کشتی گیر با ندای «ایران ایران ایران »و صدای کر کننده تماشاگران آغاز شد. سامان که جانشین سوریانی که در حال ریکاوری است، شده کشتی درگیرانه ای را با سرگیی امیلین شروع کرد اما اخطار اول به خودش داده شد. ولی تماشاگران اجازه ندادند او در خاک امتیاز دهد تا داور سرپا داد تا کشتی صفر بر صفر ادامه پیدا کند و اینبار عبدولی از حریفش امتیاز بگیرد.

 

عبدولی بارانداز را بالا میکشد اما داور سوت توقف کشتی را برای سرپا اعلام میکند .وقت اول با شور و هیجان سالن دستغیب شیراز به پایان می رسد. بنا باز بعد از چند کشتی خودش روی تشک آمده و عبدولی را کوچ میکند. دومین اخطار در سی امین ثانیه وقت دوم و اولین امتیاز برای سامان اعلام شد. یک بر صفر به نفع ایران در کشتی اول مسابقه ادامه دارد.

 

دقیقه چهارم اخطار دوم به عبدولی داده شد و یک بر یک کشتی مساوی شد. در خاک اتفاقی نیفتاد تا کشتی با همین نتیجه تساوی ادامه پیدا کند اما دیدار یک بر یک تساوی دنبال می شود و به دلیل اینکه حریف روس آخرین امتیاز را گرفته است سامان باید نتیجه را به سود خودش تغییر دهد.

 

تلاش های عبدولی که برای امتیاز تقلا می کرد جواب داد. اخطار سوم و امتیاز دوم تا دو بر یک به نفع ایران کشتی در دقیقه آخر ادامه پیدا کند. عبدولی دست خودش را گیر انداخته و با جسارت اولین برد را تقدیم ایران میکند.

 

66کیلوگرم، امید نوروزی؛ مرد اول شیراز


ترانه پیروزی عبدولی در ورزشگاه شروع به خواندن می کند تا امید نوروزی آتشفشان انرژی را به شیراز هدیه دهد. امید نوروزی و زایور کابالویف کشتی دوم در وزن ۶۶کیلو را آغاز کردند.

 

"نوروزی شیرازی" شعار تماشاگران در دیار حافظ برای نوروزی است.

 

داور اولین اخطار را به امید نوروزی داد تا صدای سوت تماشاگران بلند و بلند تر شود. نوروزی قرص و محکم به تشک چسبیده و اجازه اجرای فن به کابولویف نمی دهد. کشتی سرپا اعلام می شود و نوروزی در حمله های پیاپی اولین اخطار را میگیرد تا با اجرای شگردش در خاک یعنی بارانداز دو بر صفر جلو بیفتد. سه دقیقه اول با نتیجه دو بر صفر به نفع نوروزی تمام شد.

 

تایم دوم شروع شد و در همان ابتدای کار کشتی گیر روسی ضربه هایی را به سر نوروزی وارد کرد. بنا به نوروزی دستور حمله داد تا نوروزی اخطار دوم همراه با یک امتیاز را بگیرد و نتیجه را سه بر صفر کند. همه چیز آماده سالتوهای زیبای نوروزی که نماد بازی ها هم هست شد.

 

نوروزی سالتو و هفت بر صفر، تماشاگران با شعار امید یکی دیگه از نوروزی نتیجه هشت بر صفر را میخواهند.

 

71کلیوگرم، افشین بیابانگرد؛


به قول گوینده ورزشگاه و اینک فینال وزن ۷۱ کیلوگرم بین  افشین بیابانگرد و عبوزید مانتسیگو همین حالا آغاز شد. ایران تا اینجا دو بر صفر پیش افتاده و بیابانگرد به دنبال ادامه پیروزی های تیم ملی است.

 

بیابانگرد اولین اخطار را از حریفش گرفت اما در خاک نتوانست امتیازی بگیرد تا کشتی همچنان صفر بر صفر دنبال شود. . کشتی به دلیل مصدومیت دهان افشین متوقف شده است.


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 222 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:43

کد خبر: 1327121/9  زمان: 16:38  1395/02/31  بازدید: 1,594

او دو سه روز دیگر از سفر بر می گردد


مدیرعامل باشگاه سپاهان ادعا می کند در جلسه ای که با سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان داشته با او به توافق رسیده است اما او هنوز جواب قطعی نداده است.


اصغر باقریان در این باره به "ورزش سه" گفت: آقای ویسی قرار بود بعد از جلسه ای که با ما داشت چند روز شرایط را بررسی کند و بعد از آن به ما جواب قطعی بدهد اما تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است. البته این را بگویم که ما در جلسه به نقطه نظر مشترک رسیدیم و فقط جواب نهایی مانده است.


او ادامه داد: طبق برنامه آقای ویسی باید یکی دو روز دیگر به ایران برگردد و به ما جواب نهایی بدهد. البته من این را باید بگویم که از بعد از جلسه ای که با آقای ویسی داشتیم دیگر ایشان را ندیدم.


مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا به جز ویسی گزینه دیگری هم دارد یا نه هم گفت: ما فعلا گزینه ای نداریم مگر اینکه آقای ویسی به هر دلیلی به پیشنهاد ما جواب منفی بدهد.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 232 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:42

کد خبر: 1327123/9  زمان: 16:50  1395/02/31  بازدید: 2,909

استقلال برای فینال جام حذفی به احتمال فراوان با ترکیب مشخصی در خط دفاع خود به میدان می رود.


به گزارش "ورزش سه"، پیش از این نگرانی هایی در مورد حضور مگویان در بازی با ذوب آهن وجود داشت اما باشگاه استقلال موفق شد رضایت فدراسیون فوتبال ارمنستان را جلب کند و به همین دلیل این بازیکن در کنار حنیف عمران زاده زوج دفاع وسط استقلال را تشکیل می دهد.


همچنین اگر اتفاق خاصی نیفتد به احتمال فروان امید نورافکن و میلاد فخرالدینی برای بازی با ذوب آهن مدافعان راست و چپ استقلال خواهند بود.

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 206 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:42

کد خبر: 1326961/31  زمان: 18:33  1395/02/30  بازدید: 40,552

اوضاع ایکر کاسیاس در پورتو به هیچ وجه خوب پیش نمی‌رود.


به گزارش "ورزش سه"،‌پس از حذف از چمپیونزلیگ،‌کاپیتان سابق رئال مادرید در 32 بازی 28 گل دریافت کرد و تیمش در رده ی سوم جدول کار را به پایان رساند.

 

 


دریافت 30 گل در 34 بازی ، بدترین رکورد پورتو در 15 سال اخیر است و در 42 سال اخیر تنها 2 بار برابر با چنین رکورد یا ضعیف تر از آن به ثبت رسیده است. او پس از شکست مقابل ویتوریا د گویمارئاس و براخا به شدت تحت فشار هواداران باشگاه قرار گرفت و این در حالیست که او سال‌های سال سنگربان مطمئنی در درون دروازه رئال بوده است.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 219 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:42

به گزارش "ورزش سه"، در مجموع این فصل رقابت های لیگ برتر و دسته اول 34 تیم حضور داشتند که 20 تیم دست به تغییر در کادر فنی خود زده اند که این معادل 58 درصد از تیم های شرکت کننده است!


این آمار و ارقام تلخ نشان می دهد به طور کل حاشیه امنیت برای مربیان در فوتبال ایران از دست رفته است! در گذشته ای نزدیک به این خاطر به تیم های عربی کشورهای حوزه خلیج فارس خورده می گرفتیم که مدام عین آب خوردن مربی عوض می کنند  و گویی در فوتبال کسی غیر از مربی نمی تواند در عدم نتیجه گیری دخیل باشد اما اکنون در این حوزه از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس پیشی گرفته ایم!


البته در فوتبال هیچ کشوری حتی کشوری که در رنکینگ فیفا در رتبه نخست قرار دارد کادر فنی باشگاه های حاضر در لیگ های حرفه ای بدون تغییر نیست و حتما تغییر داریم اما میزان تغییرات در کادر فنی و شاید بتوان گفت در هیچ کشوری به اندازه ایران نیست. تغییرات نزدیک به 60 درصد در لیگ برتر و لیگ یک نشان می دهد که قطعا از بین هر دو مربی که در ابتدای فصل مشغول بکار می شود یکی در جریان فصل جایگاه خود را از دست خواهد داد!


این حجم برکناری نشان می دهد که ما در فوتبال عامل اصلی موفقیت و ناکامی را مربی می دانیم که قطعا اینطور نیست! در برخی از تیم ها تصمیمات اشتباه اعضای هیئت مدیره، در برخی از تیم  ها ایده های اشتباه مدیران عامل در در برخی از تیم ها بازیکنان در عدم نتیجه گیری دخیل هستند و می توان به این دلایل مشکلات مالی را هم اضافه کرد اما در همه این موارد اولین کسی که قربانی می شود مربی است!


کانون مربیان که ریاست آن برعهده مجید جلالی است و خود در دو هفته مانده به پایان لیگ برتر از کار برکنار شده واکنشی به این حقیقت تلخ نشان نداده است و گویی تنها وظیفه این کانون هواخوهی از مربیان در جدال با کی روش است.


در خیلی از این تیم ها تغییرات نتجیه مثبت نداشته است. مثلا ملوان انزلی و راه آهن در لیگ برتر. یا تیم های خونه به خونه، شهرداری اردبیل، پاس همدان و ... در لیگ یک!


این حجم تغییرات بی شک مانع از برنامه ریزی بلند مدت مربیان و اهتمام آنها در مسیر سازندگی و میدان دادن به جوان ها می شود. شاید هم دلیل اصلی عدم نتیجه گیری فضا دادن به یک سری مربیان خاص باشد. مربیانی که به دفعات امتحان خود را پس داده اند و جالب اینکه ناکام هم بوده اند اما هم چنان یک برند هستند و با لابی ها و هم چنین بازی با واژه ها تیم می گیرند.


اگر در همه این تغییرات به دلیل فضا دادن به یک سری مربیان خاص باشگاه ها را محق دانست پس باید به این نکته رسید که مدیران عامل باشگاه های ما علاقمند به تغییر و سپردن کار به دست مربیان جوان بادانش و با انگیزه نیستند و حاصل این تفکرات متضرر شدن فوتبال باشگاهی و در نهایت ملی است.


به هر صورت آنچه که می توان در پایان گفت این است که رکورد جابجایی مربیان ایرانی قابل ثبت در گینس است و تنها نیازمندیم که شخصی زحمت دادن این اطلاعات را به مدیران گینس بکشد! همین و بس.


تغییرات کادر فنی تیم های لیگ برتری (فصل 95-94)


1-تراکتورسازی تبریز (تونی اولیویرا – امیر قلعه نویی)
2-سایپا (مجید جلالی – سعید رجبی)
3-سپاهان (حسین فرکی – محرم نوید کیا – استیماچ – زاغی نژاد)
4-سیاه جامگان (رسول خطیبی – سعید رمضانی – فرهاد کاظمی)
5-ملوان (امیر قلعه نویی – حمید استیلی – قدیر بحری - محمد احمد زاده)
6-راه آهن (فرهاد کاظمی – مهدی تارتار – توپالیدیس)
7 – استقلال اهواز(سیاوش بختیاری زاده - علی حنطه – سیاوش بختیاری زاده)


تغییرات کادر فنی تیم های دسته اولی (فصل 95-94)


1-ماشین سازی(نادر دست نشان – رسول خطیبی)
2- صنعت نفت آبادان (کارلوس مانوئل – هوشنگ خوش کلام – نادر دست نشان)
3-خونه به خونه (اکبر میثاقیان – حسین رحمانی – حمید درخشان – حسین رحمانی)
4-مس کرمان (وینگو بگوویچ – اکبر میثاقیان)
5-نساجی (پا ئولو آلوس – کوروش موسوی)
6- آلومینیوم اراک (غلامرضا دلگرم – داوود مهابادی)
7-گل گهر سیرجان (قاسم شهبا – مجید نامجو مطلق)
8- فولاد یزد (محمد رضا شیردل – محمد رضا خطیب – مجید باقری نیا)
9- پارسه تهران (فرشاد پیوس – سلمان تاجدار – داوود سید عباسی و فراز فاطمی – هاملت میختاریان)
10- پاس (داوود مهابادی – رضا طلایی منش – اکبر محمدی )
11- شهرداری اردبیل (محمد ربیعی –محمد احمد زاده – احد شیخ لاری)
12- داماش گیلان (مجید جهانپور – افشین ناظمی )
13- آلومینیوم هرمزگان (داوود حقدوست – عباس سرخاب)


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 234 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:41

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فهرست بهترین‌های فوتسال جهان در سال 2015 اعلام شد که هیچ یک از ایرانی‌ها نتوانستند جایزه‌ای را از آن خود کنند.

 

بهترین‌های سال 2015 فوتسال جهان به شرح زیر است:

 

* بهترین بازیکن

 

ریکادینیو( پرتغال)

 

در این بخش پیش از این اصغرزاده و کشاورز کاندیدا بودند.

 

* بهترین دروازه‌بان

 

هیگوئیتا( برزیل)

 

در این بخش مهدی مصطفایی گلر باشگاه تاسیسات کاندیدا بود.

 

* بهترین مربی ملی جهان

 

خوزه لوپز( اسپانیا)

 

در این بخش ناظم الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان کاندیدا بود.

 

* بهترین تیم فوتسال جهان

 

اسپانیا

 

تیم‌ملی کشورمان در این بخش جزو کاندایدها بود. انتخاب اسپانیا به عنوان بهترین جهان درحالی است که امروز در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2016 کلمبیا ایران با اسپانیا همگروه شد.

 

* بهترین مربی باشگاهی جهان

 

خسوس ولاسکو ( اسپانیا)

 

امیر شمسایی سرمربی تاسیسات دریایی جزو بهترین‌ها بود.

 

* بهترین تیم باشگاهی

 

اینتر مویستار (اسپانیا)

 

تیم تاسیسات دریایی جزو کاندیداها بود.

 

*بهترین بازیکن جوان دنیا

 

آدولفو فرناندس (اسپانیا)

 

*بهترین بازیکن زن جهان

 

آماندینیا (برزیل)

 

فرشته کریمی نامزد کسب این جایزه شده بود.

 

*بهترین دروازه‌بان جهان

 

بلن دئونا مارزو (اسپانیا)

 

فرزانه توسلی دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان در این بخش نامزد شده بود.

 

*بهترین داور جهان

 

الساندرو مالفر (ایتالیا)

 


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 222 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:41

کد خبر: 1327111/9  زمان: 15:55  1395/02/31  بازدید: 28

مهاجم آلمانی- مراکشی استقلال چند روزی است که به تمرین تیمش اضافه شده است و در این بین همه تلاش می کنند که او  را برای بازی فینال جام حذفی آماده کنند.


به گزارش "ورزش سه"، عادل شیحی که در بازی با پرسپولیس مصدوم شد، بعد از مدت ها دوری از تمرینات استقلال چند روزی است که دوباره به جمع بازیکنان اضافه شده است و البته در این بین کادرفنی استقلال تلاش می کنند هرطور شده او را تا بازی فینال جام حذفی آماده بازی کنند.


در این بین امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال هم این روزها در تمرینات استقلال حضور مستمری دارد که این بازیکن را آماده حضور در بازی فینال جام حذفی بکند.

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 188 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:41

کد خبر: 1327089/8  زمان: 14:44  1395/02/31  بازدید: 4,216

مهدی طارمی آقای گل شد اما در بین آقایان برتر گل در تاریخ لیگ برتر جایگاه قابل توجهی ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی اگر 22 گل میزد صاحب بهترین رتبه گلزنی در تاریخ بود اما او نتوانست به این آمار قابل توجه برسد ودر حالی که همه چیز برایش فراهم بود او در بین آقای گل های 15 دوره گذشته لیگ به رتبه 13 بین 15 نفر اکتفا کرد.


1-رضا عنایتی(ابومسلم) با 17 گل در 26 بازی:میانگین:0.65
2-ادموند بزیک (سپاهان)با 13 گل در 26 بازی:میانگین:0.5
3-علی دایی(پرسپولیس) با 16 گل  در 26 بازی:میانگین:0.61
4-رضا عنایتی(استقلال) با 20 گل در 30 بازی:میانگین:0.66
5-رضا عنایتی(استقلال) با 21 گل در 30 بازی:میانگین:0.7
6-مهدی رجب زاده(ذوب آهن) ودنی اولروم(ابومسلم) با 17 گل در 30 بازی:میانگین:0.56
7-محسن خلیلی(پرسپولیس) وهادی اصغری(راه آهن) با 18 گل در 34 بازی:میانگین:0.52
8-آرش برهانی(استقلال) با 20 گل در 34 بازی:میانگین:0.58
9-عمادرضا(سپاهان) با 19 گل در 34 بازی:میانگین:0.55
10-رضا نوروزی(فولاد) با 24 گل در 34 بازی:میانگین:0.705
11-کریم انصاری فر(سایپا) با 21 گل در 34 بازی:میانگین:0.61
12-جلال رافخایی(ملوان) با 19 گل در 34 بازی:میانگین:0.55
13-کریم انصاری فر(تراکتورسازی) با 14 گل در 30 بازی:میانگین:0.46
14-ادینهو(تراکتورسازی) با 20 گل در 30 بازی:میانگین:0.66
15-مهدی طارمی(پرسپولیس) با 16 گل در 30 بازی:میانگین:0.53

 

برترین ها در تاریخ لیگ برتر:


1-رضا نوروزی(0.705)
2-رضا عنایتی(0.7)
3-رضا عنایتی(0.66) وادینهو(0.66)
5-رضا عنایتی(0.65)
6-کریم انصاری فر(0.61)وعلی دایی(0.61)
8-آرش برهانی(0.58)
9-مهدی رجب زاده  واولروم (0.56)
**چون این 2 به طور مشترک آقای گل شده اند رتبه اشان را در جدول یکی محسوب میکنیم.
10-عمادرضا(0.55) وجلال رافخایی(0.55)
12-مهدی طارمی(0.53)
13-محسن خلیلی وهادی اصغری(0.52)
**این 2 هم به طور مشترک آقای گل شده ورکوردشان را یکی فرض میکنیم.
14-ادموند بزیک(0.5)
15-کریم انصاری فر(0.46)



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 203 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:40

کد خبر: 1327091/7  زمان: 14:48  1395/02/31  بازدید: 493

امید سینگ؛


سينگ مي گويد اميدوار است تا قهرماني در ليگ برتر را در آسيا تكرار كنند.


اميد سينگ در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره قهرماني تيمشان گفت: بازهم قهرماني را به مردم خونگرم خوزستان كه در گرما و سرما پشت ما بودند تبريك مي گويم، مردمي كه گرما، خاك و محدوديت ها برايشان مهم نيست و تنها فوتبال جزيي از زندگي شان است.اميدواريم كه بتوانيم در آسيا نتيجه خوبي بگيريم و در آسيا دنبال قهرماني هستيم.


بازيكن اهل بهبهان در ادامه نيز گفت: چند پيشنهاد به من شده است اما انتخاب اول دوم و سوم من استقلال خوزستان است.با اين تيم قرارداد دارم و اگر توافق كنم مي مانم چرا كه موفقيت در آسيا در ذهن ماست. قرارداد با اين تيم توافقي است و تمام كساني كه در اين باشگاه كار مي كنند دل پاك هستند و موفقيت تيم را مي خواهند. اميدوارم باشگاه نيز پشت بازيكنان باشد تا موفقيت ها ادامه دار باشد.هيچ كدام از بازيكنان دوست ندارد آقاي ويسي از تيم برود و ما مي خواهيم بازهم با هم اين باز قهرمان آسيا شويم.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 238 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:40

کد خبر: 1327093/1  زمان: 14:50  1395/02/31  بازدید: 707

سوپر جام فوتبال ایران روز اول مرداد ماه برگزار خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سوپر جام فوتبال ایران روز اول مردادماه برگزار می‌شود. سوپر جام بین قهرمان حذفی و قهرمان لیگ برتر برگزار می‌شود.

 

در حال حاضر استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شده و دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران نیز روز 9 خرداد ماه در خرمشهر فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد و برنده این مسابقه حریف آبی‌پوشان خوزستانی در سوپرجام خواهد شد. مسابقه‌ای که هنوز ورزشگاه محل برگزار آن به طور دقیق تعیین نشده است.

 

سعید فتاحی مسئول برگزار لیگ برتر  این خبر را تایید کرد.

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 215 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:40

کد خبر: 1327069/39  زمان: 13:35  1395/02/31  بازدید: 6,069

حسن زاده:


رییس کمیته انضباطی درباره حکم سیدمهدی رحمتی توضیحاتی را ارائه کرد.


به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حسن زاده درباره محرومیت دو جلسه ای کاپیتان تیم استقلال اظهار داشت: کمیته انضباطی گاهی اوقات اعلام می‌کند که یک بازیکن در اولین بازی رسمی باید محرومیت خود را بگذارند، گاهی اوقات در رأی خود اعلام می‌کند بازیکن از یک بازی خاص محروم است و گاهی اوقات در رأی اعلام می‌شود از همراهی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر محروم خواهد شد. حال سؤال اینجاست آیا کمیته انضباطی اختیار قانونی دارد که بگوید یک بازیکن از یک مسابقه خاص محروم بوده و اینکه جغرافیای رأی خود را محدود کند؟!


او ادامه داد: بگذارید برای شما مثالی بزنم. در گذشته شاهد بودیم که در یک رأی اعلام شده است یک بازیکن تعداد جلسات محرومیتش از اولین مسابقه رسمی محاسبه می‌شود. این موضوع باعث می‌شد که آن بازیکن یک قراردادی با تیم‌های کوچکی بسته که در زوم رسانه‌ای نیستند و با حضور در آن تیم‌ها به‌عنوان مثال حتی در سطح استانی در بازی‌های رسمی حضور پیدا کرده و شاید حضور هم پیدا نمی‌کرد، چون آن مسابقات از دید رسانه‌ها پنهان بود و بعد هم اعلام می‌کرد، محرومیتم را پشت سر گذاشتم.


رئیس کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: گاهی می‌خواهیم تنبیه شخصی را محکم‌تر اعمال کنیم تا اگر بازیکنی خواست قرارداد جدید امضا کند طعم این محرومیت را بچشد. رحمتی از مسابقه رسمی محروم نشد بلکه خودمان آگاهانه او را از حضور در مسابقات لیگ برتر برای فصل آینده محروم کردیم. اگر کسی دوست داشت می‌تواند در مورد ماده 39 از فیفا سوال کند که آیا این ماده برای فدراسیون‌ها قابل اجرا است یا خیر که قطعا این جواب مثبت خواهد بود.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 261 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:40

به گزارش "ورزش سه"، تيم ملي كشتي فرنگي ايران صبح امروز در ديدار نيمه نهايي جام جهاني كشتي فرنگي شيراز براي راهيابي بهزفينال رو در روي تركيه قرار گرفت. ايران كه در روز گذشته موفق شده بود اوكراين و آذربايجان را شكست دهد با انگيزه تمام به ميدان آمد تا حريف روسيه در فينال شود.


محمد بنا سرمربي تيم ملي براي اين ديدار ترکیب مهرداد مردانی ،مهدی زید وند ،عظیم گرمسیری ،سعید عبدولی ،رامین طاهری ،حسی نوری ،مهدی علیاری و بشیر باباجان زاده را براي سرشاخ شدن با تركيه به ميدان فرستاد كه جز مهدي علياري تمام فرنگي كاران برنده ميدان بودند.


تركيه هم شریف یاکوب کلیچ،عبدالسامت گونال ،سلجوق خان،عثمان کوشه،دوگان گوکتاس،کانسو ایلدیم،دوگان ایلماز   وعلی نالی ارسلان براي مبارزه با ايران بود كه تنها يك برد در ٨ ديدار حاصل تلاش آنها بود.


با اين پيروزي تيم ملي كشتي فرنگي پا به ديدار فينال گذاشت تا حريف روسيه قدرتمند براي كسب عنوان قهرماني و مدال طلا شود. اين ديدار ساعت ١٧:١٥ به صورت مستقيم از شبكه سوم سيما پخش خواهد شد.

 

٥٩ كيلوگرم؛ مهرداد مرداني

 

تیم ایران در اولین کشتی خود در وزن ۵۹ کیلو گرم موفق شد توسط مهرداد مردانی اولین پیروزی خودش را مقابل ترکیه در دیدار سرنوشت ساز تعیین فینالیست بدست اورد. مردانی در این کشتی با قدرت شریف یاکوب کلیچ را ضربه فنی کرد و هشت بر صفر پیروز شد.

 

 

٦٥ كيلوگرم؛ مهدي زيدوند

 


مهدی زیدوند چند در وزن ۶۶کیلو مقابل عبدالسامت گونال دومین نتیجه قاطع ضربه فنی را کسب کرد. زید وند که برای بار دوم در این مسابقات روی تشک رفت با نتیجه ده بر یک حریفش را شکست داد. حركات پي در پي و سريع او جايي براي عكس العمل حريف ترك باقي نگذاشت تا ايران يك قدم ديگر به فينال نزديكتر شود.

 

 

٧١ كيلوگرم؛ عظيم گرمسيري

 

مسابقه دو تیم ملی ایران و ترکیه از جام جهانی کشتی فرنگی با برتری عظیم گرمسیری در وزن ۷۱ کیلو گرم مقابل سلجوق خان ادامه یافت. کشتی گیر کشورمان توانست با نتیجه ۵بر یک مقابل حریف ترک خود به برتری رسید تا تیم کشورمان سه بر صفر در نتیجه تیمی پیش بیفتد.

 

 

٧٥ كيلوگرم؛ سعيدعبدولي

 

سعید عبدولی در وزن ۷۵ کیلو گرم مقابل عثمان کوشه قرار گرفت. سعید که دیروز در کشتی اول مقابل اوکراین به میدان رفته بود مقابل آذربایجان استراحت کرد. عبدولی اولین امتیازش را با بیرون رفتن پای حریفش در دقیقه اول بدست آورد. عبدولی سومین امتیاز را با یک خاک از عثمان کوشه گرفت و با یک بدل روی فن فیتو کوشه دو امتیاز به جمع امتیازاتش اضافه کرد و در وقت اول پنج بر صفر پیش افتاد. عبدولی در ثانیه های آخر با یک خاک دیگر هقت امتیازی شد. وقت دوم آغاز شد،عبدولی تنها یک امتیاز تا ضربه فنی فاصله داشت. در همان بیست و پنجمین ثانیه کشتی به هدفش رسید. ایران با این نتیجه چهار بر صفر از ترکیه پیش افتاد تا تنها یک پیروزی تا رسیدن به فینال فاصله داشته باشد.

 

 

٨٠كيلوگرم؛ رامين طاهري

 

وزن هشتاد کیلو گرم و رامین طاهری که مقابل دچگان کوکتاس قرار گرفت. رامین طاهری که نشان داده یک کشتی گیر دفاعی است در همان دقیقه اول در خاک کشتی گیر ترک نشست. اما با بدلی که در خاک به خریف ترک در حال بارانداز زد سالن را به وجد اورد و و دو امتیاز گرفت. و در ادامه یک اخطار از حریفش گرفت تا کشتی با همین نتیجه دو بر صفر در سه دقیقه اول به پایان برسد. کشتی هنوز در تایم دوم شروع نشده بود که طاهری به زیبایی حریفش را خاک کرد و چهار امتیازی شد تا ایران دو دقیقه تا فینال جام جهانی کشتی فرنگی فاصله داشته باشد.

 

 

٨٥كيلوگرم؛ حسين نوري

 

وزن هشتاد و پنج کیلو گرم در حالی که تیم ملی ایران به فینال راه یافت آغاز شد. نوری که دیروز در همین وضعیت مقابل آذربایجان به حریفش باخته بود آمده بود که شایستگی هایش را به اثبات برساند و در سوی دیگر ترکیه ای ها به دنبال حفظ حيثيت و باخت با اختلاف کمتر بودند. نوری که در روز اول با درد معده نتوانسته بود آنچنان که باید کشتی بگیرد در دقیقه اچل یک اخطار از حریفش گرفت در ادامه با بیرون بردن پای کانسلو ایلدیم در سه دقیقه اول یک بر صفر جلو افتاد. تشویق های تماشاگران به نوری انگیزه زیادی داده بود دست از حمله بر نمی داشت. دومین اخطار و اولین امتیاز فنی باعث شد تا نوری سه بر صفر از حریفش پیش بیفتد. نوری در خاک ایلدیم نشست و باز هم غیرتمندانه دفاع کرد و ششمین پیروزی ایران را کسب کرد.

 

 

٩٨كيلوگرم؛ مهدي علياري

 

کشتی هفتم تیم ایران و ترکیه آغاز شد. مهدی علیاری و دوگاان ایلماز به ترتیب با دوبنده ابی و قرمز مقابل هم قرار گرفتند. علیاری یک سر و گردن از حریفش بلند تر بود. وقتی در دقیقه دوم یک خاک از حریفش گرفت به دنبال سالتو بارانداز رفت که داور کشتی را سرپا داد. علیاری دومین اخطار را هم از حریفش گرفت تا یک امتیاز بگیرد اما در خاک در حال اجرای بارانداز شانه هایش به تشک خورد و دو بر یک از حریفش عقب افتاد. سه دقیقه دوم در حالی که کشتی گیر ترک با مصدومیت از صورت  روبرو شده بود آغاز شده بود. علیاری دو بر یک عقب بود و نمی خواست با این نتیجه  اولین شکست خورده تیم ملی باشد. تلاش های علیاری جواب داد و سومین اخطار هم به ایلماز داده شد تا همه چیز مساوی شود. در خاک علیاری در حالی که به دنبال اجرای فن سالتو بود ضربه هایی گردن حریف ترکش وارد کرد که با اعتراض شدید کادر فنی ترکیه ای ها روبرو شد. رییس تشک دو امتیاز برای این حرکت به ایلماز داد. علیزاده و جزینی مربیان ایران از علیاری خواستند تا به کارش ادامه دهد و اعتراض نکند. کشتی با همان نتیجه ۴بر دو به پایان رسید تا اولين شكست ايران مقابل تركيه رقم بخورد. اين باخت در نتيجه بازي تغييري نخواهد داشت و فيناليست شدن ايران قطعي شده است. نکته جالب این مسابقه تشویق  ایلماز از سوی دیگر اعضای تیم کشتی ترکیه بود که بعد از باخت  شش بر یک آنها كمي اين شادي عجيب به نظر مي رسيد.

 

 

١٣٠ كيلوگرم؛ بشير باباجان زاده

 

کشتی آخر ایران در دور نخست آغاز شد. بشیر باباجان زاده مقابل علی نالی ارسلان قرار گرفت. باباجان زاده که از باخت علیاری انگیزه بیشتری برای برد داشت در همان دقیقه اول حریفش را در میانه تشک خاک کرد و دو بر صفر پیش افتاد. باباجان زاده سومین امتیازش را هم گرفت تا فریاد بشیر بشیر شیرازی ها را بلند کند. کشتی گیر ایران در حالی که کشتی گیر ترک به دنبال اجرای فن در کناره تشک بود شانه نالی ارسلان را به خاک زد که ابتدا رییس تشک چهار امتیاز داد. با این امتیاز باباجان زاده نه امتیازی شد اما با اعتراض ترک ها نتیجه هفت بر صفر شد این در حالی بود که بنا به رختکن رفته بود. باباجان زاده اما دست از تلاش بر نداشت و ده ثانیه بعد کشتی را با نتیجه هشت بر صفر با ضربه فنی تمام کرد.

 

 

نتايج انفرادي كشتي ايران و تركيه:

 

مهرداد مرداني، برنده – شريف كيليچ (8- صفر)
66 كيلوگرم: مهدي زيدوند، برنده – عبدالسامت گونال (10- يك)
71 كيلوگرم: عظيم گرمسيري، برنده- سلجوق جان (5- يك)
75 كيلوگرم: سعيد عبدولي، برنده- عثمان كوشه (8- صفر)
80 كيلوگرم: رامين طاهري، برنده – دوگان گوكتاس (4- صفر)
85 كيلوگرم: حسين نوري، برنده- كانسو ايلديم (3- صفر)
98 كيلوگرم: مهدي علياري - دوگان ايلماز، برنده (2- 4)
130 كيلوگرم: بشير باباجان زاده، برنده- علي نالي ارسلان (8- صفر)

 

گزارش مستقيم از شيراز: ميثم حجتي

 


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 223 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:40

کد خبر: 1327073/39  زمان: 13:49  1395/02/31  بازدید: 1,490

هافبک سابق پرسپولیس: نمی خواهند برگردم


هافبک فصل گذشته صبای قم نسبت به برخی اتفاقات پیرامون خودش واکنش نشان داد.


به گزارش "ورزش سه"، پیام صادقیان که پس از دوران کوتاه موفقیت آمیز در پرسپولیس هرگز نتوانست در نفت تهران و صبای قم روز های خوبی را سپری کند، حالا در آستانه حضور در لیگ تایلند قرار دارد.


صادقیان که نیم فصل اول لیگ پانزدهم را در نفت و نیم فصل دوم را صبا سپری کرد، نشان داد فاصله زیادی با روزهای اوج خودش دارد. او حتی در مقطعی از سوی علی دایی، سرمربی صبا از تیم کنار گذاشته شد.


صادقیان که درباره حضورش در لیگ تایلند مسائل مختلفی شنیده می شود، سرانجام امروز در اینستاگرامش مسائلی را مطرح کرد.


او در صفحه شخصی خود نوشته است: «بعضی موقع ها باید کارهایی کنی که دلت نمی خواد، چون چیزی که دلت می خواد که اونجا باشی و دوباره مثل سابق بدرخشی، اتفاق نمی افته. یا اینطوری بگم که نمی خوان این اتفاق بیفته.»


به نظر می رسد منظور صادقیان از انجام کارهایی که دلش نمی خواهد، حضور در لیگ تایلند باشد و مشخص است او اعتقاد دارد برخی در پرسپولیس نمی خواهند برگردد و دوباره بدرخشد.

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 232 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:40